РЕГЛАМЕНТ НА ИГРАТА „ Логически Маратон Ямбол “
Обхвата на загадките включва:
- Публични места в града с историческо, културно или сантиментално значение
- Известни личности, свързани с града
- Логически задачи
- Използване на приложението AiPromo
- Изполване на социалните мрежи Facebook и/или Instagram
- Бърза мисъл и бързи крака
- Отборна игра
Разрешено е:
- Да използвате Интернет, библиотека, хартиени справочници, приятели, помощ от публиката – суфльори, които да тичат с вас, баби, които ви заговарят по пътя, уредници на музеи, галерии и тичащи край вас дечица – те понякога са най-наблюдателни!
- Подсказване от AiPromo! Всеки Жокер, обаче, си има цена. Жокерите се дават след телефонно обаждане и са в 2 степени. Използването им струва наказателно време на отбора, така че ако ползвате жокер – ще трябва да сте по-бързи в останалите задачи. Отборът, който поиска повече от 5 жокера – отпада от играта.
Забранено е:
- Играта изключва всякакъв тип превозни и помощни средства за придвижване – освен по чифт крака в удобни обувки.
- Некоректно отношение между отборите или към минувачите и жителите на града, изразяващо се във физическо и вербално неуважение.
- Нарушаване на обществена и частна имуществена собственост.
- Ако дори един участник от отбор не отговори на тези условия по време на играта – отборът се дисквалифицира.
! Апелираме към всички участници – бъдете внимателни при придвижването, за да предотвратите злополуки, които да навредят на вас или хората около вас !
Загадките са два вида: “Изследовател” и “Умник”
Загадки от тип “Изследовател” включват:
1. Разпознаване на дестинацията
Първата част се дава под формата на плик, който ще получите физически от човек на съответния обект. Така че – оглеждайте се за неслучайни минувачи. В плика ще получите упътване за следващото място, където трябва да отидете. Физическото присъствие на мястото, до което ви заведе загадката от плика е задължително. В противен случай няма да можете да продължите към следващ етап от играта.
2. Намиране на скритата загадка в приложението AiPromo
Към всяка дестинация има ТОЧНО 1 съответстваща ѝ загадка, която е дълбоко скрита под формата на оферта в приложението AiPromo. Трябва да отгатнете коя е тя. Използвайте всичко, с което разполагате от първата стъпка – плика с дестинацията: обекти, снимки, надписи, популярни факти. За да инсталирате приложението използвайте www.aipromo.bg/download
3. Разгадаване на загадката на дестинацията
Скритата загадка има кратък отговор, който може да се състои от букви или цифри. Този отговор трябва да го кажете на неслучайния минувач, който ви чака на дестинацията и държи плика ви към следващата задача.
Ако отговорът е ВЕРЕН – тогава ще получите плика за следващата дестинация. Така процесът се завърта по същия регламент на следващия обект от трасето.
Ако отговорът НЕ е верен – имате право на неограничен брой опити. Подобна заигравка ще ви струва само време. Ако не можете да решите загадката – имате право на Жокери.
Жокер 1 добавя 10 наказателни минути към сумарното отборно време. Жокер 1 ще ви даде подсказка към верния отговор на стъпки 1 или 2 – т.е. коя е дестинацията, за която вече имате плик – или – коя е загадката, която трябва да отгатнете в приложението AiPromo
Жокер 2 добавя 20 наказателни минути към сумарното отборно време. Жокер 2 ще ви даде наготово верния отговор на загадката от приложението – така че да си получите плика за следващата дестинация.
! Ако използвате повече от 5 жокера – отпадате от играта !
! Жокерите се получават само след телефонно обаждане на 0888853538 лично от Лидера на съответния Отбор!
! Всякакви други обаждания във връзка с жокерите или от други играчи от отборите ще бъдат отхвърляни !
Загадките от тип “Умник” включват:
Бонус логически загадки, в които няма да се налага да бягате между дестинации. В тези загадки можете да спечелите малки награди – или пък бонус наказателно време – и със сигурност ще получите плик към следващата си “Излседовател”-ска мисия.
Само тези отбори, които са събрали всички пликове (т.е. обиколили са всички дестинации и са решили/изпълнили всички загадки, посочени в пликовете и приложението) участват в надпреварата за класирането. Класирането се извършва според сумарно отборно време (време за пробягване на дестинациите от началната до финалната точка на трасето + наказателното време от евентуално използвани жокери) – най-бързите отбори печелят.